Konstig kväll

Igår var det Valborg- festernas festdag!

Jag tillbringade förmiddagen hemma, chillade och fixade i stallet. Sedan vid 6-tiden så åkte jag till Kärna och mötte upp Asker & Evelina, vi busade en stund innan vi gick upp till Malou där Patricia var. Vi började laga skaldjurspaj och sedan kom även Matilda. Urmysigt var det med skratt och snack. :)

Efter vi hade ätit så vid runt 10-tiden så gick jag, Asker, Malou och Patricia ut med Malou's hund Daim på en promenad, så vi gick bort till Bygdegården (våran skola) och där var det massor av gamlingar som dansade, så jag och Asker gick och frågade om vi fick dansa med dom, men det fick vi inte :( Malou och Patricia var kvar utanför med Daim och då var det en bil som stog mitt på parkeringen med två människor i, de stog typ mitt framför bilen innan de såg att de var några där inne. Så de gick och vi möttes och skulle gå hem igen, men när vi var på sidan av bilen på vägen så började de dunka ashög musik och vi blev såklart lite uppskrämda. Så vi börjar småspringa och tro fan att biljäveln kör fort som fan efter oss. Vi sprang in vid Hjärnverket (en annan del av våran skola) och biljäveln stannar precis runt hörnet där vi står livrädda. Den verkligen stog och väntade på oss. Usch! Så vi gick världens omväg för att komma hem men vi gjorde lite andra saker på väg hem också.. Typ dansade vid Tappen, låg i rondellen os.v. Såna där otroligt tråkiga grejer som blir roliga med rätt sällskap ;)



Vi blev sammanlagt bjudna till 4 fester, haha! Men vi bangade allihopa utan en, vilket inte var en direkt fest men jag, Ewe och Patricia drog till Ytterby vid 1 och var med min syster och hennes kompisar i hennes & hennes pojkvän Kickens lägenhet. Där spelade vi förfest-spelet och haha ja.. ;) Jag blev överfallen sen på kvällen av Kicken som satt på mig och gjorde wet willy på mig, hahaha! Så jävla elak är han :( Natta sa bara att hon lagade mat och Patricia & Ewe skrattade bara. Sååå elakt, ingen hjälp fick jag! :( Vi somnade vid 5 tiden iallafall och gick upp vid halv 10, så nu är jag sådär lagom utvilad & fräsch.. We go bananas!

Patricia fick en tagg i foten också, haha!

Go kväll men något annorlunda ;)

Kommentarer
Postat av: Malou

Amanda den översta bilden... Av alla bilder som vi tog den kvällen så valde du just DEN! Den är föööörjävlig på mig....

2012-05-01 @ 22:11:10
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0