Serie-beroende <3

Jag är beroende av Gossip Girl, Pretty Little Liars, Awkward, 2 and a half men & Vänner. Det är MINA serier det! ♥ Jag önskar så innerligt att jag kunde lägga till Vampire Diaries, men de är inte bra längre. Saknar det :( <3

Vill ni se på underbara, beroendeframkallande serier, ska ni se på de ovan i fet stil. Ni blir inte besvikna. De är äkta tjej-serier med MYCKET drama och mysterier. Underbart <3 Förrutom 2 and a half men & vänner då ;)

Jag tror att jag älskar att se på serier så mycket för att jag hamnar i en helt annan värld där, jag älskar den känslan att känna att jag hör "hemma" i Gossip Girl. Åh, glömmer alla problem där. ♥ Jag bara flyter med Serena, Chuck, Nate, Blair, Jenny, Dan, Vanessa m.fl. VÄRLDENS bästa serie. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0