Mobilblogg -Ransom "Random"

Jag har ju ingen dator, men får förhoppningsvis hem min gamla PC som min syster haft idag. Så då kan jag blogga mer ordentligt med bilder os.v. Nu är det ju bara arkiv & iphone bilder. Iallafall! Igår åkte jag & Natta och hämtade lertrollet Ransom. Han fick åka med hem, fixade honom och lastade på honom på transporten, åkte till Hålta, red fram i lugn och ro för att känna på honom, första gången jag red honom ju. Han var snäll & lugn, dock krävdes det rejält med ben som jag inte riktigt är van vid på Lucky, men jag fick banne mig kämpa.

Väl på träningen så förstog han såklart inte allting, men han var glad och försökte sig på ett par bocksprång, haha! Söt! Han förstog mer sen i slutet och då gjorde vi till och med grenar i galopp. Måste verkligen rida in mig på honom, det är stooor skillnad mellan han och Lucky. Damn! Han fick iallafall vara med i laget och nu står han här hemma fram till söndag. Untz untz!

Ska snart ut och rida honom, men min systers pojkvän ska fota mig och honom. Så ikväll får ni oredigerade bilder på oss! (Om inte Jimmy fixar dom vill säga :D)
OBS! Går inte att kommentera detta inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0