Packar i all stress

Så jävla nöjd med Ransom idag! :) Guldvärd ponny, han är helt fantastisk! Han gjorde sin debut på gymkhanabanan, andra gången han gick gymkhana någonsin, fjärde gången jag red honom någonsin, han går in på banan som han aldrig gjort annat och gör GRYMMA grejer. Han gör exakt som han skulle, var inte rädd för NÅGONTING och visar verkligen vart skåpet ska stå. Fy satan vad bra han är! KUNGEN! Nu jobbar jag på att försöka få hans ägare Sofia att börja träna gymkhana på honom, sån talang som han har så måste han fortsätta!

Kommer massa bilder sen!

Nu har jag lämnat och sagt hejdå till Ransom, tagit in brudarna, hjälpt Ulf, fixat i stallet, skrivit packlista, kollat löshåret os.v, så nu ska jag sätta igång att packa. Jag orkar dock inte, är jätte opepp men blir nog mer pepp imorgon när vi är on the road. Let's go, måste komma igång nu.. Vi hörs när jag är färdig............ (10 år)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0