Regnar

Jag kom hem för en stund sedan, mamma hämtade mig så jag är oerhört tacksam över att slippa gå i regnet! Tog in småtjejerna (det låter så sjukt gulligt att skriva så) så de fick komma in och gosa i torr halm, haha. De får ju inte bli förkylda nu några dagar innan fölningen lixom..

Nu sitter jag inne & äter. Ser på regnet som smattrar mot rutorna. Det lät dramatiskt. Jag ska alldeles strax byta om till stallkläder för att ta in resten av världens bästa ponnysar. :) Lucky ser så himla ledsen ut när det är sånt här väder, han verkligen står och tycker synd om sig själv, trots att han är den enda med täcke på sig och inte egentligen fryser. KLEEEEENIIIIS. Så får byta täcke på honom när han kommer in så han blir på bättre humör, haha! Charmtroll.


Antagligen på torsdag morgon ska jag även åka och provrida en ponny som jag förhoppningsvis ska låna till Bohuscupen finalen nästa söndag. Håller alla tummar & tår, dock lite nervös eftersom jag knappt ens sett denna ponnyn & han har aldrig gått gymkhana. Wehooo!

Kommentarer
Postat av: aidaho - en blondins tankar

välkommen in och ställ en fråga i frågestunden, givetvis följer jag dig i bloglovin' som tack för hjälpen :)

2012-05-14 @ 18:09:22
URL: http://aidaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0