Rejäl sovmorgon..

Godmorgon Godförmiddag! :)

Jag bestämde mig ju för igår att stanna hemma då jag inte gör någonting i skolan, så tänkte att då kan jag lika gärna göra någon nytta hemma. Somnade vid halv tolv och jag hade ställt klockan på halv 11, men smart som jag är så stängde jag av det alarmet och sov vidare till halv 2. Go känsla, eh nej. Jag har ta mig tusan sovit i 14 timmar! Så nu har jag lite lätt ångest då jag lovade mamma att städa här hemma tills hon kommer hem..

Nu ska jag sticka ut och kolla till hästarna, kan säga att det gick sådär med min sätta klockan på varannan timme idé. Sov som en sten. Men kollade genom fönstret när jag gick upp och då såg allt normalt ut. :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Bloglovinbyte? :)

2012-05-04 @ 15:42:16
URL: http://kajsaochtuva.blogg.se/
Postat av: Josefine

SV; HAHAHA X''D Neeejjjjje det ska jag inte :DD

2012-05-04 @ 16:00:41
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Lina Andersson

guud bilden längst upp! xD HAHA <33

2012-05-04 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0