Risk-zon

Haha, med en risk för att låta som 40+ säger jag detta till er ungdomar här ute i Sverige som är som jag.

Jag fick mig ett dampryck och tog med mig Linas kvällsbok till Berlin (vilket var så JÄÄVLA bra gjort av mig!!!!), fastnade i den där megatjocka boken med över 550 sidor och vet ni vad? Jag läste ut den på 5 dagar. Jag läste alltså 100 sidor ungefär VARJE dag?! Kan ni förstå? Kan ni förstå hur sanslöst BRA boken faktiskt är? ♥ Den boken ligger mig varmt om hjärtat & har alltid gjort det. Men nu- det är nu jag låter som en 40+:are, jag känner mig TOM. ENSAM. ÖVERGIVEN. Som att en del av mig fattas, jag verkligen sjönk med in i Linas vardag men nu - jag vet inte vem jag är längre! Jag vill fortsätta veta mer om henne, fortsätta läsa. Det var så jävla skönt att bara försvinna in i hennes värld..

Iallafall, det jag vill få fram är.
1. Kommer det komma en del 3 av Linas kvällsbok?
2. Finns det några liknande böcker som Linas kvällsbok?
3. Har ni någonsin känt såhär för en BOK?
4. Har ni läst Linas kvällsbok?
5. På 2an, vet ni någon bok, LÄNKA TILL EN SIDA DÄR JAG KAN FÅ KÖPA DEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0