Somnar med ett leende på läpparna

Hej på er, jag sitter och smsar med världens goaste kille, fyfan vad söt han är alltså!!! ♥ Får mjukisryck i hela kroppen och vill bara krama ihjäl honom!! Haha! Nu vet ni det ;)

Kommer somna glad & lycklig ikväll, men ännu är ju inte kvällen slut, men dessa smsen har verkligen fått mitt humör på högsta höjd. Och kan det bli bättre nu? Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, göra lite kvällsmat, fixa mig inför natten och lägga mig i sängen och kolla på Gossip Girl. Godnatt! Vi hörs imorgon!

Fast jag är skitful så gillar jag ändå denna bilden, haha! ;)

Kommentarer
Postat av: Görel

finfina Amanda, älskar dej otroligt mycket <3 <3 <3

2012-06-04 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0