Sorry

Tjenare! Efter förra inlägget som kom upp igår drog jag till SJ där Alaiso var. Vi pratade i massor av timmar och jag åkte hem vid 5 tiden på morgonen. Var inte ett dugg trött men somnade efter ca en halvtimme. Vaknade vid halv 11, fixade mig och Ransom och sedan drog jag till stan. (TACK MALOU!!!!<333), köpte löshår och sedan var jag med när Vera tog hål i öronen eftersom hon fyller år idag! :) Grattis Veiron! <3

Efter staden red jag Ransom barbacka, urgo var han & jag är helt dö-kär i honom! :') Underbara ponny!

Nu ska jag hem till Asker med mina gurlz och vi ska bada jacuzzi, planera & snacka i maaaassoooor!

Kommer tidinställda inlägg men måste dra mig snabbt eftersom Ewe hämtar mig med moppen. Köss!

Kommentarer
Postat av: Malou

Varsegooooood! <3

2012-05-19 @ 00:13:23
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0