StekarN

Tjenare tjenare!

Jag ligger ute på altanen i sängen och steker som aldrig förr ;) Nej men nu ska jag banne mig skynda mig att få färg så jag slipper skämmas i sommar över att jag ser ut som ett vandrande lik.. Jag har goa ballerinakakor och ett glas saft right beside me och det känns som att sommaren är nära! Smilla ligger också bredvid mig och solar, sötingen! ;)

Hade nationella i matte idag, precis som alla andra 9or, så sjukt hemskt var det. Matte och jag funkar inte bra ihop, inte alls :( Som tur var fick jag och resten i särmattegruppen sitta ensamma så det var skönt. Dock så blev ju inte resultatet så mycket bättre.. Men ja, bättre än ingenting iallafall! Efter nationella så har jag solat ute med mina gurls, göööött är ordet! :D Slutade tidigare och nu är jag här och kollar på Gossip Girl. :)

Go känsla att jag ställer mig i bara BH och kortkorta shorts på altanen och två killar från åttan på skolan åker förbi och glor som satan på mig.
Om tre timmar ska jag tillbaka till skolan och sova där.

Kommentarer
Postat av: Malou

HAHAHAHAHAHH döööör!

2012-05-02 @ 19:14:53
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0