Störningsmoment

Alla har vi en sådan där vän som vill att hela världen ska cirkla runt just sig själv. Är inte det så jävla irriterande att man blir spyfärdig? Det känns som att personen kan göra vad tusan som helst i försök att få uppmärksamhet. Sådana personer får inte min uppmärksamhet utan jag blir bara trött och går därifrån. Men när man i hopp om att få uppmärksamhet fejkar, leker, playar och snackar skit, då är man slut. Jag orkar inte ge någon som helst respekt till människor som inte kan ge respekt & uppmärksamhet tillbaka. Så lilla miss know it all, lägg ner med det du försöker göra, ditt spel du håller på med, innan det är försent. Dina vänner har tröttnat på denna leken nu.

Game over bitch.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Så jävla sant! <3 love ya maaandaaa <3

2012-05-15 @ 21:01:43
Postat av: Patricia

Hahahha älskar hela texten men FRAMFÖRALLT bilden! Kärlek till dig! Hahah jag satt just och tittade igenom ridlägerbilderna och skrattade åt huuur gullig du var! ;)

2012-05-15 @ 21:42:23
Postat av: ida sandberg johansson

säger du det Lotta?? :P

2012-05-15 @ 22:29:46
URL: http://idaochkiwi.blogg.se/
Postat av: Ewe

Seriöst hur omogen får man vara?? Ta det med henne direkt ist för att gå runt och snacka skit!! Inget bättre liv för dig eller? Dags att mogna upp!!!!

2012-05-15 @ 23:05:30
Postat av: Amanda

sv till ewe; har inget minne av att jag har nämnt NÅGRA som helst namn, och du har inte med detta att göra, du vet inte ens vad det handlar om. så ta reda på fakta innan. :) + att jag har pratat med personen i fråga och hon vet om att vi ska prata imorgon. :) pussssss

2012-05-15 @ 23:26:54
URL: http://mmandieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0