Stylar bloggen & beställt bikini

Jag har fått gjort mycket idag, och fick mig även ett cp ryck och bestämde mig för att byta header. Om ni inte ser att jag har bytt klicka på F5 eller vad det nu är för knapp. Dock är jag INTE färdig på långa vägar, men behöver hjälp av Malou och hon är inte inne på datorn så får fråga henne senare! Men byta färger os.v kan jag själv, och det ska nu bli svart & vitt med inslag av rosa. :) Behöver Malous hjälp att förstora inläggs-texten & få headern att täcka hela och inte bara mitten! :)

Nu har jag beställt en ny bikini från nelly, välbehövligt då min vita som jag har nu är på tok för liten! Brösten håller på att hoppa ur såfort jag använder den, vilket både Evelina & Asker kan intyga.. ;)

Klicka på bilden för att komma till sidan!

Nu ska jag sticka ut i stallet! :) Rida dressyr på Trevina.
Chiao.

Kommentarer
Postat av: malou

Haha jag ska till stallet nu men påminn mig senare så hjälper jag dig:-)<3

2012-05-04 @ 17:49:17
URL: http://maloousan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0