Resultat 20/5-2012

Framridning båda heaten:
Krävdes ben och målmedvetenhet för att få honom så jag ville. Men fick loss honom i höger varvet som jag/han/vi har svårt för så det kändes väldigt bra. Var dock sjukt mycket hästar inne på framridningen och INGEN kunde högerregeln - nackdelen med gymkhana-människor, SLARVIGT.




Heat 1
Jag var supernervös eftersom hans familj var och kollade och jag visste inte till 100% hur han skulle reagera och agera. Förberedde mig & familjen på det värsta och jag fick en VÄLDIGT positiv överraskning! Grym är det enda jag kan beskriva detta heatet med.



Bockar lite bah ;)

Hade Sascha på upphoppen



Final heatet
Han skötte sig så exemplariskt va! Jag är helt imponerad av denna ponnyn, one in a million! Ransom <3







Kom på en tredje plats, trots våra förutsättningar! En heeelt ny häst, en galen Miranda, en ångvält (Bella) och två säkra hästar när ryttarnas nerver är på rätt ställe ;) Grymma är vi ändåså! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0