Get to know me

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag har världens goaste människor & djur runtomkring mig
Vad gjorde du kl 08 i morse? Gick på en väg med Evelina & skrattade som en tok
Vad gjorde du för 15 min sedan? Låg exakt där jag ligger nu, i min säng döendes
Det sista du sa högt? Haré gött haaaj
Det senaste någon sa till dig: Haré gött haaaj
Vad har du druckit idag? Två glas vatten & en liten fanta exotic på mc'donalds
Vad var det senaste du åt? Ostmacka
Vad var det senaste du köpte? Mc'donalds mat
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Natt, så det är väl inget "väder"
Godaste glassmaken? Gammaldags vanilj
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men attraktion
Sover du tungt? Ja, som en sten
Drömmer du mardrömmar? Ja, typ två gånger i månaden
Trivs du med ditt jobb? Går i skolan
Favoritklädsel? Jeans & en chill tröja
Favoritlåt just nu? Call me maybe / A-team / Down to earth / Dear Old Nicki / I'm The Best
Vad ser du om du tittar till höger? Min vägg
Vad gör dig glad just nu? Allt, jag är lycklig just nu! <3
Vad ska du göra härnäst? Kolla Gossip Girl & sedan sova
Höger el vänsterhänt? Höger, men kan vara vänster
Humör just nu? Lycklig
Favoritgodis? Nappar är kärlek på hög nivå
Kläder just nu? Trosor & en stor sovtröja
Sommarplaner? Oj, min pappa läser min blogg så - vara hemma, rida & bada.. (a)
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? NATTMÄNNISKA!
Vad är viktigast för dig? Hästarna & underbara människor
Är du kittlig? OM jag är
Snarkar du? När jag är förkyld
Stjärntecken? Tvilling
Äckligaste insekten? Tvestjärtar och spindlar, myggor, skalbaggar, krabbor, EEUUW
Stökigt el välstädat? Inte stelt städat utan chill städat ^^
Vad längtar du mest efter just nu? Berlin, sommar, sommarlov, gymnasiet, snygga killar, 16-årsdagen, skolavslutningen, fest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0