Vaxproppar och annat tjöt

Tjenare. Jag sitter i min säng med Remi nougat, en banan & ett äpple. Det lär bli en lång natt med mycket väntan och fölvakning. Vet ni varför? Jo för att Kiwi har vaxproppar! Jag hoppas så sjukt mycket att hon fölar inatt, jag dör snart!

Iallafall så kollar jag på Gossip Girl, världens bästa serie. Ska snart börja se säsong 4. Vill aldrig att serien ska ta slut, det är beroende framkallande och idag har jag sett 5 avsnitt. Kan inte sluta kolla!!

Red Ransom idag, skrittade fram ute och red sedan på gräset. Han var pigg, alert och lyssnade jättebra, han var lite stel i högervarvet (eller om det bara är jag, har alltid haft svårt för det varvet), men han ville inte riktigt ställa igenom där, så fick kämpa lite men sedan lossade de och han gick jättebra. Är supernöjd med honom, trots att jag inte red så jättelänge eftersom han nog har fått massor av nya intryck att smälta. Jag har iallafall träningsvärk! Har inte ridit ordentligt på tre veckor då Lucky nu har fått sin sommarvila ;) Jimmy, min systers pojkvän var med och fotade. Jättegoa bilder! Han ska lätt fota mig & Lucky när vi är back on track igen!

Är helt kär i bilden här ovanför, den är härlig suddig, den är KÄNSLA och FART! Åh, galet hur man kan bli kär i en bild. Fina Ransom <3

Back to Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0