Svar på kommentar!

agnes om Upptagen helg:
Jag undrar bara hur många hästar har du egentligen? :O och hur fasiken hinner du med alla och skola och kompisar? Har du dem hemma eller? Jag förstår inte, hahha (A)
Svara gärna i ett inlägg :))


Jag har Qlementine & Lucky som är mina, men jag & mamma delar på ansvaret över Kiwi, och sedan rider & fixar jag Trevina då & då, vårat fodervärdskontrakt har gått ut. Nu kommer jag även att hjälpa Natta med Moa ibland också.

Jag vet faktiskt inte hur jag har tid med allt, men det tar ca 1 timma att mocka åt Q, L & K samt fixa hö & vatten så det tar inte så lång tid ändå. :P Och vissa dagar mockar jag inte alls, jag & mamma delar på våra tre. Ibland fixar jag åt allihopa och ibland hon de dagar vi inte hinner fixa. Men visst är det stressigt & att jag inte hinner ibland, men det är kul ändå. Har ju inte stått ut med den värsta vintern ännu heller så....

Jag har dom hemma, stämmer :)


Kommentarer
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Hej!

Nej clear rounden som jag ska tävla är på KRS :)

2011-10-23 @ 21:25:38
URL: http://sarawhbby.blogg.se/
Postat av: Malou

Sv: jag vet! tyvärr handlade inte det något om att jag skulle våga för det har jag inga problem med utan att jag helt enkelt inte kunde just och hade inte någon koll på vem det var eller någonting :( annars hade det inte varit något snack om saken!

2011-10-23 @ 21:32:11
URL: http://maloousan.blogg.se/
Postat av: sarah- tillridningsryttare 

Kan jag få ditt schabrak?^^

2011-10-26 @ 19:33:56
URL: http://sarawhbby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0